W dniach 18-19 czerwca grupa 18 uczniów z naszej szkoły uczestniczyła w pieszym rajdzie turystyczno-krajoznawczym w Beskidzie Żywieckim.

Wraz z przewodnikiem p. Józefem i opiekunami p. Agnieszką Sztajnert-Janicką i p. Joanną Cyganik wędrowaliśmy po halach beskidzkich. W pierwszym dniu po spotkaniu na stacji Milówka rozpoczęliśmy wędrówkę szlakiem zielonym na Halę Rysiankę. po drodze troszkę padało, jednak to nie przeszkadzało w podziwianiu pięknych widoków i szybkim dotarciu do naszego pierwszego punktu do schroniska na Hali Boraczej. Następnie po dłuższym odpoczynku i kolejnych godzinach marszu dotarliśmy do docelowego schroniska na Hali Rysiance. Tam zjedliśmy nie tylko pyszny obiad, ale emocjonowaliśmy się oglądając mecz Mistrzostw Świata Piłki Nożnej.

Następnego dnia w promieniach upalnego słońca wędrowaliśmy przez kolejne piękne hale m.in. przez Halę Redykalną i szlakiem niebieskim przez Prusów Wierch zeszliśmy do Węgierskiej Górki, gdzie w Pizzerii Przystanek jedliśmy pyszną pizzę i najlepsze lody o jakich można pomarzyć. Następnie pociągami do Katowic i następnie do Krakowa udaliśmy się do domu.

Dwa dni pełne wrażeń zakończyliśmy cali i zdrowi na Dworcu PKP w Krakowie.

Zapraszamy na kolejny rajd w przyszłym roku! Do zobaczenia!